Țiriac Auto Online Expo 2020 este un nou concept de salon auto, care se va desfășura exclusiv online. Prima ediție are loc în perioada 19 – 23 octombrie, putând fi accesată în secțiunea special dedicată a site-ului www.tiriacauto.ro. Programul Țiriac Auto Online Expo lansează un concept inspirat de evenimentele de lungă durată, transmise în regim mixt, în direct și pre-înregistrat.
Țiriac Auto, una dintre cele mai puternice și extinse rețele de dealeri auto și service din România, organizează, în premieră în România, un concept de eveniment auto ce se va desfășura integral online.
Pasionații de automobile au parte de un scenariu similar cu cel al evenimentelor tradiționale, cu deosebirea că acest salon poate fi vizitat… de acasă. De altfel, chiar „Vizitează-ne de-acasă “ este sloganul acestui eveniment, transmis în secțiunea specială a site-ului www.tiriacauto.ro.
Online, unele dintre cele mai interesante modele ale mărcilor Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mercedes-Benz, Mitsubishi și Țiriac Auto Rulate sunt prezentate de către consilierii de vânzări, prin intermediul materialelor video realizate în showroom-urile din rețeaua Țiriac Auto. În plus, pentru fiecare marcă, Țiriac Auto a pregătit oferte speciale dedicate vizitatorilor evenimentului, atât de vânzări auto noi & auto rulate, cât și de service.
Fiecare dintre cele cinci zile este dedicată exclusiv uneia sau mai multor mărci din portofoliu Țiriac Auto, programul zilnic începând cu o transmisie LIVE din showroom, realizată de jurnaliștii auto Costin Giurgea și Tudor Bratu. Astfel, dacă luni a fost ziua Hyundai și Mitsubishi, iar marți – cea a mărcilor Jaguar și Land Rover, miercuri (21 octombrie) va fi dedicată mărcii Ford, iar joi, Mercedes-Benz. Ziua de vineri, 23 octombrie, este rezervată Țiriac Auto Rulate.
Urmează, pe parcursul zilei, din oră în oră, prezentările de automobile, ce se vor regăsi atât pe site-ul www.tiriacauto.ro, cât și pe canalele social media ale Țiriac Auto: Facebook și Youtube.
Programul se încheie, zilnic, cu o sesiune Q&A LIVE, moderată de Costin Giurgea și Tudor Bratu, în care consilierii de vânzări Țiriac Auto răspund întrebărilor trimise online, de vizitatori în secțiunea dedicată, de pe siteul www.TiriacAuto.ro. Cele mai interesante întrebări sunt premiate în fiecare zi.
“Prin evenimentul Țiriac Auto Online Expo 2020 încercăm să rămânem la fel de aproape de clienții noștri, ca și în perioada de dinainte de restricțiile generate de pandemie. Mă bucur că Țiriac Auto marchează încă o premieră în România, prin acest concept de eveniment. Știm cu toții că saloanele auto fac parte din tradiția industriei și au fost întotdeauna un spațiu încărcat de pasiune, în care noile automobile au întâlnit viitorii proprietari, fanii și jurnaliștii. Trebuie să fim pregătiți să depășim și momentele atipice, iar acțiunea noastră este unul din pașii pe care-i facem în această direcție. Este un proiect de echipă Țiriac Auto, în care s-au implicat colegi din București și din țară, pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor clienților noștri. Sperăm ca prin eforturile noastre și în urmă impresiilor primite să repetăm aceste acțiuni și experiențe, din ce în ce mai bine și mai des, în viitor”, a declarat Marius Marian, CEO Țiriac Auto.
Țiriac Auto este una dintre cele mai extinse rețele de dealeri și service auto din România, cu peste 25 de ani de experiență, reprezentând șase dintre cele mai renumite marci auto existente pe piață: Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Mitsubishi, Ford și Hyundai, precum si divizia dedicată autovehiculelor second hand – Tiriac Auto Rulate. Ţiriac Auto face parte din Țiriac Group, ce reunește companii private autohtone, activând în multiple sectoare precum imobiliare, auto, servicii financiare, transport aerian, servicii de pază și protecție, property management și servicii de media.